Artykuły

Co wyróżnia markę BioFeed Zoo?

j-s.jpg

Na pytania odpowiada Jakub Sadowski
Dyrektor ds. Sprzedaży.


Marka BioFeed Zoo powstała w 2014 roku, jej nazwa odzwierciedla podejście całego zespołu do żywienia zwierząt towarzyszących człowiekowi na co dzień. Promowana przez markę dieta zwierzaków, opiera się przede wszystkim na zastosowaniu najwyższej jakości składników.

BioFeed Zoo – czym jest i co kryje nazwa marki?

Nazwa ma na celu podkreślenie i przekazanie podstawowej informacji naszym partnerom i klientom o misji marki i kierunku naszego działania. Czyli prawidłowym, zbilansowanym żywieniu, zgodnie z naturą i w poszanowaniu dla środowiska.
Zaangażowanie, nieszablonowość oraz profesjonalizm zespołu to najlepsza wizytówka marki. Dlatego do odbiorcy trafiają przemyślane i dopracowane rozwiązania. Korzystamy z nowoczesnych technologii, ale podkreślamy jednocześnie swoje przywiązanie do tradycyjnej wartości – 100% polskiego kapitału, wspieranie lokalnych inicjatyw, zaangażowanie w polski sport.

Jakie produkty oferujecie Klientom?

Obecnie w naszym portfolio produktowym znajdują się karmy suche i w 100% naturalne przysmaki dla psów i kotów, karmy dla gryzoni, królików i ptaków oraz suplementy diety dla wszystkich gatunków zwierząt towarzyszących. Znajdziemy w nim produkty uporządkowane m.in. wg: wieku, potrzeb fizjologicznych czy preparaty profilaktyczne na określony problem, który dotyka naszych małych przyjaciół. Nasze produkty opracowujemy z najwyższą dbałością o najdrobniejsze szczegóły, wykorzystując nasze doświadczenie oraz czerpiąc wiedzę z najnowszych doniesień naukowych, technologii oraz praktycznej wiedzy naszej, jak i naszych klientów. Zdrowie i dobrobyt zwierząt stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego stosujemy składniki wyłącznie najwyższej jakości, ze sprawdzonych i certyfikowanych źródeł. Staramy się przekładać je na wykreowane przez nas produkty tak, aby były dostępne dla każdego miłośnika zwierząt, dlatego też m.in. 1 października otworzyliśmy sklep internetowy – www.biofeedzoo.pl.

Co wyróżnia markę BioFeed Zoo?

W rynku zoologicznym konkurencja jest ogromna. To bardzo dobrze, ponieważ wymusza ona na producentach coraz lepsze produkty, a to z kolei przekłada się na komfort naszych zwierząt. Żyją coraz dłużej i zdecydowanie zdrowiej. Do naszej konkurencji mamy bardzo duży szacunek, wiele z marek kieruje się nie tylko zyskiem, ale również dobrostanem zwierząt. I tutaj z nimi jest nam „po drodze”. Myślę jednak, że różnic jest zdecydowanie więcej niż podobieństw – od podejścia zespołu do tematu i pracy, poprzez nasze relacje z partnerami oraz oczywiście nasze produkty – np. jako nieliczni proponujemy suplementy diety w płynie, co jest dużo korzystniejszym rozwiązaniem zarówno dla zwierząt (uwarunkowania fizjologiczne, smakowitość, łatwość podania), jak i opiekunów (ekonomika) w porównaniu do tabletek czy proszku. Naszym „mercedesem” jest sucha karma Ultra Premium dostępna zarówno dla psa, jak i kota. Formuła all life stages, zastosowanie surowców ekologicznych, warzyw, owoców i ziół, wyeliminowanie zbóż, niski poziom węglowodanów oraz bardzo wysoki mięsa to tylko niektóre z jej cech charakterystycznych.

Czym kierować się przy wyborze produktów zoologicznych?

Często przy wyborze produktów dla naszych podopiecznych, kierujemy się głównie ceną oraz naszymi preferencjami niekoniecznie celowo, przesuwając potrzeby naszych pupili na dalsze miejsce. Na szczęście ten trend już mija i coraz bardziej wyedukowani poszukujemy produktów, które wybrałby nasz pies czy kot, a nie my. Przy czym cena staje się elementem drugorzędnym. Wiemy bowiem, że to co dobre, nie może być tanie. Naszym priorytetem jest jakość. Staramy się edukować naszych Klientów, zwracamy uwagę na umiejętność czytania etykiet, podpowiadamy co lubi nasz przyjaciel, chociaż nam to nie odpowiada, np. ze względu na zapach produktu. Wybierając karmę dla naszego przyjaciela, przede wszystkim musimy wziąć pod uwagę jego stan zdrowotny i fizjologiczny. Czego potrzebuje w danym okresie, na jakie schorzenia cierpi, czy nie ma alergii. Bardzo często mamy z tym problem – nic dziwnego, nie jest to łatwe. Dlatego zalecamy kontakt z naszymi doradcami, którzy przeprowadzą wywiad, zalecą odpowiednią karmę lub suplementację.

BioFeed Zoo w ofercie posiada również karmy hypoalergiczne, dlaczego warto zwracać na to uwagę?

Zwierzęta, podobnie jak my, cierpią na różnego rodzaju alergie, spowodowane czynnikami środowiskowymi, np. niską jakością podawanej karmy, w której są produkty niewiadomego pochodzenia. Naszym zdaniem, skład karmy musi być prosty i czytelny, bez „gwiazdek” i „drobnego druku”, a użyte do jej produkcji surowce – bezwzględnie najwyższej jakości. W naszych karmach nie stosujemy, np. soi, która co prawda jest znakomitym źródłem białka, ale nie dla psów i kotów. Powoduje nietolerancje pokarmowe, zaburzenia w trawieniu, wzdęcia, wpływa również na gospodarkę hormonalną. Podobnie jest z glutenem pszenicznym i laktozą. Wybierając karmę dla naszych przyjaciół musimy pamiętać, że powinna ona jak najbardziej odzwierciedlać ich potrzeby żywieniowe, wynikające z ich ewolucyjnego przystosowania do trawienia określonych pokarmów, a niektórych niestety nie i żadne nieuczciwe deklaracje tego nie zmienią. Dlatego szukajmy karm określanych jako holistyczne, ponieważ one są najbliższe preferencjom zwierząt.

Dlaczego tak ważna jest suplementacja i co znajdziemy w Państwa ofercie?

Wszystko odbywa się dokładnie tak samo, jak w naszym „ludzkim” przypadku. Gdy chcemy wspomóc profilaktycznie funkcjonowanie któregoś z naszych narządów lub zaczyna on nam już lekko szwankować, ale leki farmaceutyczne nie są jeszcze konieczne. Poza tym np. kiedy chcemy „podrasować” pewne nasze atuty, np. włosy oraz prewencyjnie np. w celu poprawienia odporności w okresie nasilonych przeziębień. To tylko kilka przykładów z szerokiego spektrum zastosowania właściwej suplementacji. W naszej ofercie znajdziemy suplementy diety na różnego rodzaju sytuacje kryzysowe, od wspomagania stawów, poprzez wzmocnienie odporności, do produktu poprawiającego zdrowie skóry i wygląd sierści. Nasze produkty przeznaczone są dla psów, kotów oraz pozostałych zwierząt towarzyszących(gadów, ptaków, królików i gryzoni).

Jak mija marce specyficzny rok 2020?

2020 to rok naszej intensywnej pracy – uruchomiliśmy platformę e-commerce, ulepszamy produkty, opracowujemy nowe, których premiera przewidziana jest w styczniu 2021. Rozpoczęliśmy również budowę Centrum Poznawczo-Rozwojowego w Pasłęku, w którym będziemy opracowywać nowe, holistyczne rozwiązania żywieniowe m.in. z zastosowaniem super foods. Ponadto przygotowujemy cykl szkoleń dla naszych Partnerów oraz showroom produktów w naszym biurze w Gdańsku, do którego serdecznie zapraszamy. Ogólnoświatowy trend pozyskiwania zdrowej żywności i dbałość o dobrostan zwierząt jest spójny z wytyczonymi już lata temu celami firmy BioFeed, co pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość.

Czego życzyć marce BioFeed Zoo?

Najważniejszego – zaufania ze strony Klientów. W moim przekonaniu to podstawa dobrej współpracy i rozwoju każdej marki. Wasze zaufanie pozwoli nam zadbać o Waszych przyjaciół, abyście mogli cieszyć się jak najdłużej wspólnymi chwilami.